حواشی یادواره شهدای کوی طالقانی

ملتی که شهادت برای او افتخار است، پیروز است .امام خمینی(ره)
فرهنگ و روحیه ای شهادت طلبی میراث بزرگی است که نشان داد اصول و مبانی دین حتی از جان برای ما مهمتر است و استکبار و کشورهای زورگو و زیادی خواه دنیا از وجود چنین روحیه ی در مبانی و اصول انقلاب ما حراس دارند .

زنده کردن فرهنگ و یاد و خاطره شهدا باعث می شود جوانان امروز که فضای جبهه را درک نکرده بودند آن فضا برای آنها مجسم شود و همچنان آن روحیه حفظ شود .

یادواره هایی که توسط پایگاه های بسیج تحت عنوان یادوارههای پایگاه شهدای محلات برگزار می شود نمونه ای از این کار ارزنده است. متاسفانه شاهد هستیم عده ای هدف اصلی این برنامه ها را که زنده نگه داشتن یاد شهداست ا با فرعیات جابه جا کرده و سمت و سوی سیاسی به این برنامه ها می دهند در یادواره شهدای کوی طالقانی تامل در چند نکته مهم به نظر می رسد :
۱ـ یادواره ای که توسط متولیانش مسیر مشخصی داشت کاش عده ای به سین مشخص توجه می کردند و بدون هماهنگی پای تریبون نمی رفتند و فضای این یادواره باشکوه را سیاسی نمی کردند .
۲ـ درمورد نکاتی که این عزیز در سخنرانی خود ایراد نمود چند نقد اساسی وجود دارند که در ذیل به آنها اشاره می شود :
اولاً هیچ کس با اصل مذاکرات مخالف نبوده و نیست چون رهبر انقلاب با اصل مذاکرات مخالف نبوده و این را همه بیان نموده و دارند ولی در مورد این که شما فرمودید که مقداری از دارایی های ما بدون دادن امتیاز آزاد شده و به کشور بازگشته است حال آنکه برای این آزادی در ازای امتیازات بسیار ازجمله تعطیلی غنی سازی  اورانیوم با غنای ۲۰%  وتبدیل ذخایر آن به اکسید ،تعطیلی سایت فردو  وآب سنگین اراک،بازرسی های سرزده آژانس ودادن اطلاعات متخصصان اتمی و… مگر ملت برای اینها مقاومت نکرده بود مگر ما بهترین فرزندانمان چون شهید احمدی روشن،شهیدعلی محمدی،شهید شهریاری و شهیدقشقایی نژاد را نداده بودیم .
ثانیاً :در نقد برنامه بصیرتی که نهاد ارزشی برگزار کننده آن بود سخن به میان آوردید مگر نه اینکه شما می گوید دولت اعتدال ،چرا با نقدهای کوچک و سازنده این قدر حساسیت به خرج می دهید و مخالفت می کنید مگر رهبر انقلاب به نقد و انتقاد سفارش نکرده بود شما این عده را قلیل خواندید راستی خوب است بروید سوابق این عده ای که در دید شما قلیل هستند را در بیاورید اینها بودند که در همه ی مواقع حساس پشت بیرق این انقلاب سینه زدند و ماندند در آن موقع که هم فکرهای دور و اطراف جناح شما درحال فتنه بودند این عده پای مبانی انقلاب تا آخرین توان خود ماندند .
ثالثاً: در مورد عکس العمل نشان ندادن جناب آقای رئیس جمهور در مقابل مجلس و در مورد رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم سخن به میان آوردید و گفتید که آقای روحانی انتخاب را حق مسلم مجلس می دانند ولی خوب است کمی تامل شود که آیا فتنه خط قرمز نیست .چرا باید از سوی دولت اعتدال وزرایی تعیین شود که خطوط قرمز رهبری یعنی فتنه ی امریکایی اسرائیلی ۸۸ را زیر پا گذاشته بودند دوست عزیز وزرای پیشنهادی موضعشان در قبال فتنه یا حضور در بین فتنه گران بود یا حمایت صریح و قاطع ،البته شاید هم تیم پیشنهاد دهنده وزارت علوم از همان فتنه گران دیروز پیشین بودند.
قلم به میان آوردم چون در آن یادواره باشکوه فرعیات جای اصلیات را گرفته بودند و در فرعیات هم سخن های خلاف واقع زده شد ما بچه های انقلابی و بسیجی حرفمان حرف امام خامنه ای است و پشت سر ایشان و کلام ایشان برای ما فصل الخطاب است .
از شما دوستان زحمت کش می خواهیم نقدهای سازنده را قدر بدانید و نقادان را کم سواد و مقرض ندانید.

هفتکل نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:, | 8:54 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |